Wymagane dokumenty II

Stopień II

 Od kandydatów na studia II stopnia wymagane są następujące dokumenty:

  • kserokopia dyplomu ukończenia studiów (oryginał do wglądu),
  • zaświadczenie o średniej arytmetycznej wszystkich ocen semestralnych uzyskanych w trakcie studiów studiów pierwszego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich;
  • kserokopia suplementu do dyplomu z ukończonych studiów albo – w przypadku kandydatów, którzy ukończyli ukończyli studia nie otrzymując suplementu – kserokopia (oryginał do wglądu) innego dokumentu wydanego przez ukończoną uczelnię poświadczającego uzyskane efekty uczenia się lub zrealizowany program studiów;
  • formularz rekrutacyjny zawierający wniosek o wpis na listę studentów oraz ankietę osobową (wydruk z programu do elektronicznej rejestracji);
  • kolorowa fotografia, wyłącznie w wersji elektronicznej (podczas dokonywania elektronicznej rejestracji kandydaci są zobowiązani do dołączenia pliku zawierającego elektroniczną wersję fotografii w formacie JPG, o wymiarach: 236×295 pikseli, ±3 piksele; fotografia powinna być wykonana zgodnie z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych);
  • zaświadczenie wydane przez lekarza – specjalistę medycyny pracy (dotyczy kandydatów ubiegających się o przyjęcie na studia na kierunkach prowadzonych na Wydziale Inżynierii i Technologii Chemicznej);
  • od kandydatów na studia na kierunki:
    – prowadzone w języku angielskim,
    informatyka prowadzony na Wydziale Informatyki i Matematyki
    wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie nie niższym niż poziom B2, poświadczona jednym z dokumentów: suplementem do dyplomu ukończenia studiów; certyfikatem egzaminu CPE, CAE, FCE, TOEFL, IELTS albo równoważnym; świadectwem matury międzynarodowej; świadectwem potwierdzającym ukończenie liceum z wykładowym językiem angielskim; świadectwem dojrzałości potwierdzającym uzyskanie co najmniej 60% z języka angielskiego zdawanego na poziomie rozszerzonym; świadectwem dojrzałości potwierdzającym uzyskanie co najmniej 45% z języka angielskiego uzyskanego z matury zdawanej na poziomie dwujęzycznym. Absolwenci studiów z wykładowym językiem angielskim zwolnieni są z obowiązku przedłożenia dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego.
  • dowód wniesienia opłaty za przeprowadzenie rekrutacji na studia (tylko w przypadku braku zaksięgowania tej opłaty na koncie kandydata w systemie elektronicznej rejestracji i rekrutacji PK).

Dyplomy uzyskane za granicą powinny:

  • być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego wpisanego na listę tłumaczy przysięgłych prowadzoną przez Ministra Sprawiedliwości RP oraz 
  • zostać poddane legalizacji albo opatrzone apostille.
  • posiadać adnotację, określającą do ubiegania się o przyjęcie na jakie studia uprawnia dany dokument w kraju jego wydania, chyba że istnieje umowa międzynarodowa przyznająca takie uprawnienie.

Dokumenty mogą być złożone przez pełnomocnika kandydata. Pełnomocnik jest zobowiązany przedłożyć pełnomocnictwo. Dane osobowe kandydata mogą wówczas zostać zweryfikowane na podstawie przedłożonego pełnomocnictwa (wyłącznie w przypadku pełnomocnictwa w postaci aktu notarialnego bądź pełnomocnictwa z notarialnym poświadczeniem własnoręczności podpisu kandydata).
Jeśli pełnomocnik będzie składał podpis w imieniu kandydata, konieczne jest pełnomocnictwo notarialne albo pełnomocnictwo z notarialnym  poświadczeniem własnoręczności podpisu.

Logo Funduszy Europejskich - Wiedza Edukacja Rozwój
Flaga Rzeczypospolitej Polskiej
Logo Unii Europejskiej - Europejski Fundusz Społeczny
Ułatwienia dostępu:

Kontrast

Powiększ tekst

Zwiększ odstępy

Użyj czytelnych czcionek

Powiększ kursor

Podświetlenie linków

Zatrzymaj animacje

Resetuj ustawienia

Ułatwienia dostępu:
Kontrast
Powiększ tekst
Zwiększ odstępy
Użyj czytelnych czcionek
Powiększ kursor
Podświetlenie linków
Zatrzymaj animacje
Resetuj ustawienia
Przewiń do początku strony